Inlägg: 1334776
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
spud: Domarn? Var inget fel på dem...mitt eget lag är jag dock ff besviken på även om kvällens match var ett steg i rätt riktning.
Ses den 22:a, må bästa lag vinna då utan domartjafs efteråt.
Ses den 22:a, må bästa lag vinna då utan domartjafs efteråt.
Ska bli intressant att höra hur jyckarna är besviken på domarn efter denna match.