spud: Själv räds jag bara HV. När de har alla på plats så har de ett djup i kedjorna som jag tycker att de andra lagen inte har. Visst har Skellefteå en ruskig förstakedja, men stänger man ned den så är jag inte så rädd för resten.
Inlägg: 1338978
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
J F K: Det som talar emot HV är att de vann ifjol och att Davidsson har skadeproblem, annars har de ett bra lag.
Redigerad kommentar
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
J F K: Jag tycker spelare som Crippe och Forsell är de stora utropstecknena i SkAIK denna säsong. Hv tycker jag inte känns så heta. Men jag brukar ju ha fel i tippning så HV vinner väl med 4-0,4-0,4-0.
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
J F K: Timrå då, är ni inte livrädda för oss? The Big Red Machine?