J F K: Timrå då, är ni inte livrädda för oss? The Big Red Machine?
Inlägg: 1338981
Svarskommentarer
Sv: Timrå - MODO Hockey 2011-01-22
Bragd-Birger: Jag tror att vi kan förlora nästa match mot Timrå, men som du ser så har det börjat beställas champagne och Going-for-gold-skyltar till ismaskinen i den här gästboken nu.
Tur att man redan hade champagnen på plats själv, så att ingen kan beskylla mig för att ha fallit in i en-poäng-över-slutspelsstrecket-euforin.
Tur att man redan hade champagnen på plats själv, så att ingen kan beskylla mig för att ha fallit in i en-poäng-över-slutspelsstrecket-euforin.