Inlägg: 1370990
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Snipan:
Jamen, detta är en kunskap som vandrat mellan hockeymorsor i Ångermanland i tvåhundra år: Ge pojkarna en tjuga för varje mål! En Tia för varje assist!! Klart!!
Vi är kvar i ES!!
Jamen, detta är en kunskap som vandrat mellan hockeymorsor i Ångermanland i tvåhundra år: Ge pojkarna en tjuga för varje mål! En Tia för varje assist!! Klart!!
Vi är kvar i ES!!
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Snipan: Ja, risken är uppenbar att Modospelarna tror att det här har fixat sig igen nu när har det i egna händer igen.
F.ö. - Växjö har 17 skott på mål och gör 5 mål!!!