Inlägg: 1370997
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Sjödda:
Ge spelarna 100.000 var vid säkrad elitserieplats och låt dom veta det innan Örebromatchen. Skit i om det till stor del är deras fel att läget är som det är.
Är det någonting som brukar få spelare att ta i så är det doften av pengar.
Ge spelarna 100.000 var vid säkrad elitserieplats och låt dom veta det innan Örebromatchen. Skit i om det till stor del är deras fel att läget är som det är.
Är det någonting som brukar få spelare att ta i så är det doften av pengar.
Redigerad kommentar
Jamen, detta är en kunskap som vandrat mellan hockeymorsor i Ångermanland i tvåhundra år: Ge pojkarna en tjuga för varje mål! En Tia för varje assist!! Klart!!
Vi är kvar i ES!!