+ 4
Inlägg: 1371073
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Ambroo:
Apropå Einstien, relativiteten, och därtill vikande publiksiffror, så kanske vi alla ska bry oss lite mer om "kebabholkar"??
Angående hockeyintresset i "distriktet", så KAN det finnas en poäng med att få med "Abbe"!! Sen kan vissa äcklas RIKTIGT ORDENTLIGT framöver..
Apropå Einstien, relativiteten, och därtill vikande publiksiffror, så kanske vi alla ska bry oss lite mer om "kebabholkar"??
Angående hockeyintresset i "distriktet", så KAN det finnas en poäng med att få med "Abbe"!! Sen kan vissa äcklas RIKTIGT ORDENTLIGT framöver..
+ 3
Johnny Bravo: Det är nog bra ändå för hockeyintresset i distriktet att de blir kvar. Visst hade det varit roligt i en par månader, men fan vad tomt det hade varit utan nåt att riktigt äcklas av framåt seriestart.
Edit: Vem kommer att sakna Assyriska? Abbe i kebabholken kanske, men sen då?
Redigerad kommentar