Inlägg: 1371062
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Salle: Man behöver väl inte vara nån Einstein för att förstå att man sparade dem.
Johnny Bravo: Det är nog bra ändå för hockeyintresset i distriktet att de blir kvar. Visst hade det varit roligt i en par månader, men fan vad tomt det hade varit utan nåt att riktigt äcklas av framåt seriestart.
Edit: Vem kommer att sakna Assyriska? Abbe i kebabholken kanske, men sen då?
Johnny Bravo: Det är nog bra ändå för hockeyintresset i distriktet att de blir kvar. Visst hade det varit roligt i en par månader, men fan vad tomt det hade varit utan nåt att riktigt äcklas av framåt seriestart.
Edit: Vem kommer att sakna Assyriska? Abbe i kebabholken kanske, men sen då?
Redigerad kommentar
+ 4
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Nog för att det har varit mycket überneggningen här inne på slutet, vilket jag till viss del kan förstå, men var det nån som inte trodde att ni skulle vara i en sån här hyfsat bra sits efter denna omgång? Jag förstår inte att vissa helt plötsligt känner lättnad och får hoppet åter. Det borde ni haft redan innan. Assyriskas menlösa insats mot Örebro sparkade upp dörren åt er på vid gavel. Nu har ni allt i egna händer och väldigt mycket talar för att ni klarar det. SSK såg återigen slutkörda ut.
+ 2
Nagy spelade väl inte ett enda byte sen 2+2:an för highstick?