Inlägg: 1383124
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Herregud vad tyst det är, inget på hemsidan, inget skrivs på forumen, inga rykten på bloggar. Vad hände med silly season hypen som var innan DA vart värvad?
Tror mer det är någon som gillar att skapa just detta rykte och jag kommer hädanefter inte tro något som skrivs om spelare på flygplatsen.