Inlägg: 1385022
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
J F K: Vem fan bryr sig om hur bra Accoin var?
Killen på dragskott.nu tror på Meyer:
Killen på dragskott.nu tror på Meyer:
Det som föranledde mitt inlägg var följande kommentar från dig:"Och man får väl hoppas Meyer funkar bättre än de gamla foppa-kompisarna Muir och Aucoin."