Inlägg: 1385023
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Det var någon på Lumberjacks forum som hört nåt om Brian Willsie, han stämmer ju rätt bra in på Foppas uttalande:
"– Men visst har jag bra koll på en spelare som till exempel är med i Colorado, hamnat i farmarligan, och som jag vet skulle passa perfekt i Modo."
Det innebär i så fall att vi måste kör med endera Måns Krüger, Niko Kapanen eller Michael Nylander som center :-)
"– Men visst har jag bra koll på en spelare som till exempel är med i Colorado, hamnat i farmarligan, och som jag vet skulle passa perfekt i Modo."
Det innebär i så fall att vi måste kör med endera Måns Krüger, Niko Kapanen eller Michael Nylander som center :-)
+ 1
Killen på dragskott.nu tror på Meyer: