bj21: Ja, du har rätt. men nu är det ute så nu kan man slappna av igen. Kanske hade det varit bättre med tvåhundra oneliners, men jag orkar inte gå i det. ;o)
Inlägg: 1406908
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Bra blobbinlägg! Men varför kallar du modos nyförvärv för potentiella nyförvärv och potentiella spelare?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Ett långt gult inlägg, det mest svårscrollade hittills i HS.
Är du ledarskribent numera, nontouchable som i DN, eller varför finns det ingen möjlighet att kommentera?
Är du ledarskribent numera, nontouchable som i DN, eller varför finns det ingen möjlighet att kommentera?
Redigerad kommentar