30 cm. Nog måste man väl kunna få ut pucken ur zon?
Inlägg: 1407225
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Vi har ju bjudit på hälften av alla mål hittils så det är väl lika bra att bjuda in hv oxå!!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Det är ju samma sak hela tiden, förr eller senare så straffar det sig. Helt värdelöst!