NuMo: Det är ju samma sak hela tiden, förr eller senare så straffar det sig. Helt värdelöst!
Inlägg: 1407230
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Wayne Gresky:
Framför allt får man ju inte chansspela en diagonal där, något som Modos ytterforwards ofta gör då dom blir pressade i fickan.
Framför allt får man ju inte chansspela en diagonal där, något som Modos ytterforwards ofta gör då dom blir pressade i fickan.