Sawchuk: Nu vill jag att Anton ger Ledin en liten beta.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1407238
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Godnatt!
Dom är så dåliga i egen zon så jag skulle vilja ge på dom en smäll!!!!
De e sant det!
Godnatt!
Dom är så dåliga i egen zon så jag skulle vilja ge på dom en smäll!!!!
De e sant det!