Inlägg: 1407232
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Ledin Ledin ditt j-a...
Hoppar som vanligt sent in ett gruff. Drar av Axelsson hjälmen och slår han med den.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Fan att inte OKT är med så han kunde slå lite vett i idioten Ledin.
Framför allt får man ju inte chansspela en diagonal där, något som Modos ytterforwards ofta gör då dom blir pressade i fickan.