Sawchuk: Det där har Uffe uttryckligen sagt, ligg lågt och täta slottet. Stöt på backarna ner puck går upp mot blå. Sen menade han väl säkerligen inte att man ska släppa backarna helt...
Inlägg: 1407282
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Dirigo:
Ja, jo, men det låter ju ungefär som AIK/Frölunda/Luleå spelar i egen zon. Men tanken är väl ändå att du ska ha fyra i boxen och en forward som stöter? Inte lämna det helt öppet som i MoDos fall.
Ja, jo, men det låter ju ungefär som AIK/Frölunda/Luleå spelar i egen zon. Men tanken är väl ändå att du ska ha fyra i boxen och en forward som stöter? Inte lämna det helt öppet som i MoDos fall.