Inlägg: 1407285
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Schremp måste sluta spela så jävla naivt med pucken. Han jagar youtube material i allt han gör.
Ja, jo, men det låter ju ungefär som AIK/Frölunda/Luleå spelar i egen zon. Men tanken är väl ändå att du ska ha fyra i boxen och en forward som stöter? Inte lämna det helt öppet som i MoDos fall.