Inlägg: 1407294
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Ska man tolka det som skrivs här inne verkar det vara en rasande tur att man inte köpte hem matchen. Är der Forsberg som står? Tycker det var en lämplig match att slänga in honom i.
Redigerad kommentar
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Sådär många rapp/hakningar bakom förlängd mållinje har man knappast sett sedan Micke P:s dagar.
Smart av Lehtivuori...