Nu börjar man må lite småilla igen, precis som hela förra vintern.
Inlägg: 1407310
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Vad beror det på att efter guldet har i princip alla spelare i Modo underpresterat?
Känns som vi skulle kunna ha Crosby, Malkin och Ovechkin här och ändå spela samma skithockey
Vad beror det på att efter guldet har i princip alla spelare i Modo underpresterat?
Känns som vi skulle kunna ha Crosby, Malkin och Ovechkin här och ändå spela samma skithockey