Inlägg: 1407315
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Förstår vad du menar känns som att vilka spelare vi än värvar hur bra lag vi än skaffar oss så blir det bara skit ändå modo kan inte lyckas verkar det som frågan är bara hur mycket åt helvete går det.Blir det allsvenskan,Kvalserien eller bara missat slutspel?
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Det finns fortfarande oerhört många inkompetenta personer inom MoDos organisation. Sådant påverkar nog mer än man tror.
Det finns fortfarande oerhört många inkompetenta personer inom MoDos organisation. Sådant påverkar nog mer än man tror.
Vad beror det på att efter guldet har i princip alla spelare i Modo underpresterat?
Känns som vi skulle kunna ha Crosby, Malkin och Ovechkin här och ändå spela samma skithockey