Modoante: Ja tyvärr
Inlägg: 1407317
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Fattar inte alla som klagar just nu. Inte f-n skall vi rå på HV71 på bortaplan. Speciellt inte med Susse, OKT och Tellan utanför laget.
Speciellt då många andra viktiga kuggar i laget inte hittat rätt, än.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
HUR FAN VORE DE OM VI INTE TOG MASSA IDIOTUTVISNINGAR NÄR VI ÄR VÄRDELÖSA I BP!!!!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sådana här "vägresor" verkar inte vara MODOs grej. Det blev inga poäng på fem försök förra säsongen heller va?
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka:
Haha, verkar som vi bytt, Lehtivuori och Pöck är forwards och uffe har satt ned Molgan och Emma på backen.
Haha, verkar som vi bytt, Lehtivuori och Pöck är forwards och uffe har satt ned Molgan och Emma på backen.