Inlägg: 1407333
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Salle: Så om dom inte är med mot Färjestad på lördag så ska vi då ge upp redan nu eller?
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Salle:
Resultatet i sig är väl inte speciellt anmärkningsvärt, men det är ju oroväckande när MoDo har spelat bra i en av sex matcher.
Resultatet i sig är väl inte speciellt anmärkningsvärt, men det är ju oroväckande när MoDo har spelat bra i en av sex matcher.
Fattar inte alla som klagar just nu. Inte f-n skall vi rå på HV71 på bortaplan. Speciellt inte med Susse, OKT och Tellan utanför laget.
Speciellt då många andra viktiga kuggar i laget inte hittat rätt, än.