Inlägg: 1407339
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Bad_Brett:
Hög högstanivå och låg lägstanivå.
Så har det ju iofs vart dom två senaste åren med.
Hög högstanivå och låg lägstanivå.
Så har det ju iofs vart dom två senaste åren med.
Redigerad kommentar
Jo, men vad har vi värvat? Idel spelare med stor talang, men bristande inställning. Planen tycks vara att klass ska slå motivation.