Sawchuk: Förstår vad du menar känns som att vilka spelare vi än värvar hur bra lag vi än skaffar oss så blir det bara skit ändå modo kan inte lyckas verkar det som frågan är bara hur mycket åt helvete går det.Blir det allsvenskan,Kvalserien eller bara missat slutspel?
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1407327
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Modoante:
Jo, men vad har vi värvat? Idel spelare med stor talang, men bristande inställning. Planen tycks vara att klass ska slå motivation.
Jo, men vad har vi värvat? Idel spelare med stor talang, men bristande inställning. Planen tycks vara att klass ska slå motivation.