spud: Njet det är ett ganska lätt konstaterande
Inlägg: 1407389
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: Ne det är det inte. Vi ska satsa på yngre spelare. Då är det helt rätt att ge dem istid i alaget. Sen i vilken utsträckning är en annan fråga.
Kfop är en av få MODOiter som gör skäl för sin lön. Hedman en annan. Att gnälla på Kfop är att börja i fel ända. Men det är ju lite av din grej när du surar ihop.
Kfop är en av få MODOiter som gör skäl för sin lön. Hedman en annan. Att gnälla på Kfop är att börja i fel ända. Men det är ju lite av din grej när du surar ihop.