Inlägg: 1407402
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud: Nu får du väl ändå ge dig??
Kfop har över 100k i månaden och gör inte ett skit på isen.. Han jobbar hårt men han är 3 meter efter varje motståndare, han är talanglös framåt och ganska medioker bakåt, han har sämst tekningstatistik av alla centrar i es för tillfället så vad är ditt argument för att han gör samma jobb som Anton Byström tex skulle kunna göra för 1/5 del av pengarna??!!
Kfop har över 100k i månaden och gör inte ett skit på isen.. Han jobbar hårt men han är 3 meter efter varje motståndare, han är talanglös framåt och ganska medioker bakåt, han har sämst tekningstatistik av alla centrar i es för tillfället så vad är ditt argument för att han gör samma jobb som Anton Byström tex skulle kunna göra för 1/5 del av pengarna??!!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
spud: Ett pojklag i innebandy har tydligare linjer i sitt PP-spel...
Redigerad kommentar
Kfop är en av få MODOiter som gör skäl för sin lön. Hedman en annan. Att gnälla på Kfop är att börja i fel ända. Men det är ju lite av din grej när du surar ihop.