Inlägg: 1407390
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Samuelsson är inne och briljer i powerplay igen.
Samuelsson är inne och briljer i powerplay igen.
Redigerad kommentar
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Han var lite sämre i förra matchen man annars tycker jag han ska få lite mer istid då han förtjänat det.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men Hedman är en av dom bättre i Modo.