Inlägg: 1407396
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Bad_Brett: Hur är det möjligt att har får spela i powerplay när det är tydligt att han är för dålig för det?
Samuelsson är inne och briljer i powerplay igen.
Redigerad kommentar