Inlägg: 1407412
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Gustafsson:
Räkan kanske var en Surströmming, är minst lika orolig för Dicken. Han ser ju sådär måttligt road ut. Sitter nog och undrar över hur fan han kunde hamna i Modo.
Räkan kanske var en Surströmming, är minst lika orolig för Dicken. Han ser ju sådär måttligt road ut. Sitter nog och undrar över hur fan han kunde hamna i Modo.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Gustafsson: Det är något fel i den här föreningen, vi skulle fan inte vunnit det där guldet.
Redigerad kommentar