Berka: Fyra mot tre är vi fan bäst i ES på.
Inlägg: 1407462
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo: Ska man ifråga sätta Uffe som coach?
Jag vet inte men hyr bra han än är så har han inte fått ut något av laget och 23 pp utan mål!
Jag vet inte men hyr bra han än är så har han inte fått ut något av laget och 23 pp utan mål!