Inlägg: 1407471
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka: Åhh! Challe hade inte gjort det bättre med de här förutsättningarna. Tyvärr så har vi hängskallar i laget, vilket inte känns så bra om vi skall kunna ta några moralsegrar i år.
Jag tror fortfarande att laget kan bli bra tillslut.
Jag tror fortfarande att laget kan bli bra tillslut.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Berka:
Hyfsad klasskillnad i avsluten. Madsen är skridskopassens mästare.
Hyfsad klasskillnad i avsluten. Madsen är skridskopassens mästare.
Jag vet inte men hyr bra han än är så har han inte fått ut något av laget och 23 pp utan mål!