Inlägg: 1407499
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Nu är smekmånaden över. Folk har hyllat Näslund i allt han har gjort. Jag hoppas verkligen inte att han springer och gömmer sig nu, utan nu vill jag ha svar på hur det arbetar för att förbättra läget.
Nu är smekmånaden över. Folk har hyllat Näslund i allt han har gjort. Jag hoppas verkligen inte att han springer och gömmer sig nu, utan nu vill jag ha svar på hur det arbetar för att förbättra läget.
Timander och snygg Hasse ska vara glada som slipper det här.
Nu jävlar får ni vifta med era trollspön Macke och Peter!