Inlägg: 1407486
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Timander och snygg Hasse ska vara glada som slipper det här.
Nu jävlar får ni vifta med era trollspön Macke och Peter!
Timander och snygg Hasse ska vara glada som slipper det här.
Nu jävlar får ni vifta med era trollspön Macke och Peter!
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
NuMo:
Jag accepterar inte att Skröder gör en sådan där sak, speciellt inte i detta läge. Schremp skall sättas på bänken i nästa match.
Och hur de kan behandla vår 18-åring i mål på detta sätt, är riktigt osmakligt.
Jag accepterar inte att Skröder gör en sådan där sak, speciellt inte i detta läge. Schremp skall sättas på bänken i nästa match.
Och hur de kan behandla vår 18-åring i mål på detta sätt, är riktigt osmakligt.
Jag tror fortfarande att laget kan bli bra tillslut.