Inlägg: 1407535
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Poffa:
Tycker alvarligt att vi ska spela 1-3-1. Så fort vi tappar pucken gör vi köttmur mellan röda och vår egen blå. Lägg bara ut på yta och kontra hela tiden, skit i och vara konstruktiv
Tänk Handboll!
Kul, nääe. Men då kanske vi är med målmässigt ända till slutet ibland.
Tycker alvarligt att vi ska spela 1-3-1. Så fort vi tappar pucken gör vi köttmur mellan röda och vår egen blå. Lägg bara ut på yta och kontra hela tiden, skit i och vara konstruktiv
Tänk Handboll!
Kul, nääe. Men då kanske vi är med målmässigt ända till slutet ibland.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Från officiella...
13:57
Johan Ryno MODO Hockey
Checking to the head, 2 minuter
+ 6
Bad_Brett: Ja, pucken går snabbare. Men åker man mer skridskor kommer man till ytor där man är passningsbar. Och om passningsläggaren åker mer skridskor blir han inte checkad så hårt, vilket ger honom en tiondel extra att slå passningen. Då kommer passningen bli bättre.