Inlägg: 1407541
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk:
Tyvärr så lönar det sig att spela "tråkhockey". Det ser vi i år igen. Så jag tycker inte vi ska be om ursäkt för någonting, ställ bussen framför mål och tråka till oss poängen. Det är poängen som räknas.
Tyvärr så lönar det sig att spela "tråkhockey". Det ser vi i år igen. Så jag tycker inte vi ska be om ursäkt för någonting, ställ bussen framför mål och tråka till oss poängen. Det är poängen som räknas.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
Sawchuk: Inga problem för mig. Vinner vi matcher får man spela hur jävla tråkigt som helst. Det är fortfarande poängen som räknas, i slutändan.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2011-09-29
6poängsmatch på lördag.
Måste match på lördag.
Nagelbitar match på lördag.
Dock inte ett e4-derby.
MODO-FBK, blir en upplevelse.
Måste match på lördag.
Nagelbitar match på lördag.
Dock inte ett e4-derby.
MODO-FBK, blir en upplevelse.
Tycker alvarligt att vi ska spela 1-3-1. Så fort vi tappar pucken gör vi köttmur mellan röda och vår egen blå. Lägg bara ut på yta och kontra hela tiden, skit i och vara konstruktiv
Tänk Handboll!
Kul, nääe. Men då kanske vi är med målmässigt ända till slutet ibland.