Inlägg: 1408044
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
mattias - 74: Tycker fbk är en ok klubb, sällan fula och griniga varesig på isen eller på läktaren!
Finns många klubbar i Sverige som man hellre önskar olycka ;)
Finns många klubbar i Sverige som man hellre önskar olycka ;)
Tryck ner dom där jävla självgoda värmlänningarna ännu längre ner i tabellen ikväll snälla.