Inlägg: 1408049
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Berka:
Den där första meningen köper jag inte. Laget är vidrigt på många sätt ;)
Undrar varför så många avskyr FBK som pesten?Har du nåt bra svar på det?
I mitt eget fall är det när en viss Claes Eriksson körde över Johan Hedberg i Leksand under sm semifinalen 1997
FBK vände matchserien och vann Sm guldet och Hedberg blev skadad och Eriksson fick inte ens 2 minuter. Som sagt där började mitt hat. Sedan har det växt allt eftersom som Glennert har styr och ställt som han själv velat.
Den där första meningen köper jag inte. Laget är vidrigt på många sätt ;)
Undrar varför så många avskyr FBK som pesten?Har du nåt bra svar på det?
I mitt eget fall är det när en viss Claes Eriksson körde över Johan Hedberg i Leksand under sm semifinalen 1997
FBK vände matchserien och vann Sm guldet och Hedberg blev skadad och Eriksson fick inte ens 2 minuter. Som sagt där började mitt hat. Sedan har det växt allt eftersom som Glennert har styr och ställt som han själv velat.
Finns många klubbar i Sverige som man hellre önskar olycka ;)