Inlägg: 1408257
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
yngwie: Är verkligen Schremp inte bättre än såhär? Axelsson t.ex. ser man ju åtminstone att det finns en enorm potential i om han bara lär sig att spela lite enklare och med bättre fart, men Schremp visar nada, njet och noll.
Pierre Hedin?