yngwie: Är verkligen Schremp inte bättre än såhär? Axelsson t.ex. ser man ju åtminstone att det finns en enorm potential i om han bara lär sig att spela lite enklare och med bättre fart, men Schremp visar nada, njet och noll.
Inlägg: 1408258
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Kan någon säga ngt positivt om Modo. Jag ser det då inte. Jag krackelerar om man inte vinner idag.