Inlägg: 1408509
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Det finns alltså inget ekonomiskt utrymme för förstärkningar... det är illa.
Sv: MoDo - Färjestad 111001
McFire: Väldigt vad alla vill peta Madsen hela tiden. Jag tycker han var riktigt duktig som center idag och lyckades spela +1 i en kedja med två 17-åringar.
+ 1
Skröder - Sundström - Axelsson
Hannula - Schremp - Danielsson
Nyström - Andersson - Hedman
Westin - Forsberg - Samuelsson
Skulle kunna vara ett alternativ när Susse är tillbaka, förhoppningsvis redan på tisdag. Gärna OKT med, Hersley vill man slippa se överhuvudtaget.