Det finns alltså inget ekonomiskt utrymme för förstärkningar... det är illa.
Inlägg: 1408512
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Nikki Nine: Kan inte tänka mig att de räknat med att 2-3 juniorer skulle ta ES steget fullt ut denna säsong. Nu skulle väl lönebudgeten bantas en aning till denna säsong. Men inte trodde jag det skulle va tvärstopp.
Sen vet jag inte vad som finns på marknaden och vad de skulle kosta. Men just nu så känns Ahneköv och Hersley som spelare man skulle vilja byta ut. Eller i alla fall en av dem så kan den andre få va 7e.
På forwardssidan så finns namnen för att ha två bra linor, men det måste börja slå lite gnistor snart.
Nej nu skall man glädjas över vinsten fastän man vart tvingad att vänta tills nu för att se slutet då inspelningen f-kade upp.
Sen vet jag inte vad som finns på marknaden och vad de skulle kosta. Men just nu så känns Ahneköv och Hersley som spelare man skulle vilja byta ut. Eller i alla fall en av dem så kan den andre få va 7e.
På forwardssidan så finns namnen för att ha två bra linor, men det måste börja slå lite gnistor snart.
Nej nu skall man glädjas över vinsten fastän man vart tvingad att vänta tills nu för att se slutet då inspelningen f-kade upp.
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Nikki Nine:
Mer väntat att dom inte har en jävla aning om hur illa det är med 24 & 55...
twitter.com/#!/pellehagglund/status/120235787144003584
Mer väntat att dom inte har en jävla aning om hur illa det är med 24 & 55...
twitter.com/#!/pellehagglund/status/120235787144003584
Redigerad kommentar
Sv: MoDo - Färjestad 111001
Nikki Nine:
Fan ni har ju hockeysveriges tätaste plånkor i form av Foppa, Pappa Foppa och Mackan. Klart dom kan lätta på lädret, alla dar i veckan.
Fan ni har ju hockeysveriges tätaste plånkor i form av Foppa, Pappa Foppa och Mackan. Klart dom kan lätta på lädret, alla dar i veckan.