Så Dicken ska spela ikväll. Kan inte förstå varför när han inte kan göra sig själv rättvisa och bara åker och irarrar omkring.
Inlägg: 1419999
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF 2011-10-29
yngwie: Jag håller med. En förutsättning är ju att han kan göra sig själv rättvisa.