yngwie: Jag håller med. En förutsättning är ju att han kan göra sig själv rättvisa.
Inlägg: 1420053
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Djurgårdens IF 2011-10-29
J F K: Jag tror vi riskerar att få Åke Unger idag.Han förstör varje sändning.Han sitter och gissar och pratar hej vilt utan att ha grepp om nånting.