Inlägg: 1606656
Svarskommentarer
Sv: Linköping HC - MoDo 140110
Jag gillar verkligen Cumiskey, men har ofta lusta att säga "söl" efter hans räder. En psykolog, eller ev. en tränare måste få han att bli hängiven hela vägen ut.
Bad_Brett:
Önerud blir ju bättre och bättre. Fantastiskt kyligt, men det blev inte mål. Men med hjälp av Skröder så fixade det sig.
Nära nu igen.