Inlägg: 1629983
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Modo
NuMo: stolpe stolpe in så den är väldigt turlig.
Det är som om vi väntar på att slå passningarna. Vi måste vara mycket rappare.
Det är som om vi väntar på att slå passningarna. Vi måste vara mycket rappare.
J F K: hÅLLER MED OM FJANTSPELET. vI TAR INTE INITIATIV SOMVI BORDE KUNNA.
Oj! förlåt.
Avvaktade spel är ok, bara man vet inom sig att man egentligen för spelet och att man sen inte tar det för givet.
Nu klarar man de två första sakerna, men inte den sista. Ödmjukhet!
Redigerad kommentar