Inlägg: 1629986
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - Modo
J F K: Torp gjorde alltså illa sig på riktigt.
Nu tappade vi pucken helt onödigt och så får vi plötsligt en utvisning på oss.
Det är som om vi väntar på att slå passningarna. Vi måste vara mycket rappare.