Inlägg: 1645467
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
NuMo: Vi har gjort oerhört många mål på returer, styrningar och skymning. Varför vågar vi inte ta avslut?
Nättinen tycker jag inte är bra, men lite mindre dålig har han varit på slutet.
Nättinen tycker jag inte är bra, men lite mindre dålig har han varit på slutet.
J F K:
Ja riktigt bra. Ser ändå en skillnad i PP, där de andra försöker skjuta in pucken i mål, medan vi försöker passa till en medspelare.