Monno:tror knappt att sedinarna gillar modo längre.
Inlägg: 1664297
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
modomille: Sedinarna kommer aldrig att spela i Modo, dom spelar i Vancover tills dom slutar med hockeyn, trist men sant.