+ 1
Inlägg: 1687140
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ja så kanske det är! Vill minnas att Hedman hade nån annan backtalang samtidigt som sig själv. Minnet sviker tydligen! ;-)
Monno:
De spelade aldrig i Elitserien samtidigt. Strålman hade stuckit över innan Hedman ens debuterade.
Undrar om du inte blandar ihop Hedman och Enström?
Redigerad kommentar