Carl Lejonkräk: Det är klart att han är väldigt bra. Vad jag menar är att han är grymt överskattad. Lika bra som han är offensivt, nästan lika dålig är han defensivt. Jag tar exempelvis Hedman alla dagar i veckan och dubbla på söndag.
Inlägg: 1687169
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hedman och Cumiskey mot varandra i finalen. Modo vinner hur det än går. Hoppas på TPL tar hem det, så Hedman kan komma hem lite tidigare. Man vill inte att han gör en Sedinare, jagar drömmar förgäves.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Tycker detsamma gäller OEL, tycker inte det var konstigt att OEL fick mindre speltid i OS, båda två får inte plats i en uppställning när man möter de bästa
Tycker detsamma gäller OEL, tycker inte det var konstigt att OEL fick mindre speltid i OS, båda två får inte plats i en uppställning när man möter de bästa